torstai 5. huhtikuuta 2018

Kuulumiset

Heips!

En ole vähään aikaan postaillut mitään ja siksi halusin tehdä erikseen postauksen, jossa kerron yksinkertaisesti mitä minulle kuuluu.

Olen asustellut Raumalla nyt 2,5 vuotta ja vihdoin eilen palautin asuntolan avaimet ja muutin sieltä sitten pois. Tulen ikävöimään kavereita ja Raumaa kaupunkina todella paljon.
Lyhyessä ajassa rakastuin Raumaan todella ja haluaisin ehkä tulevaisuudessa muuttaa täältä Turusta sinne pysyvästi.

Tuleisuuden suunnitelmia? Olen lähdössä viimeisen kerran harjoitteluun maanantaina 9.4 Finnlinesille neljäksi viikoksi ja minua jännittää ihan hirveästi. En ole koskaan ollut rahtilaivalla ja toivon, että reissu tulee menemään hyvin. Myös työhaastatteluissa olen käynyt ja paikkakin on lähes varma. Ja vieläpä oman alan hommia!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti