Olen kauan miettinyt aihetta blogilleni ja nyt sen keksin: joka postauksessa teen eri elokuvista ja sarjoista arvosteluja. Tässä postauksessa listaan top 5 suosikki tv-sarjani.
5. Valehtelevat Viettelijät
4. The Flash
3. Doctor Who
2. SKAM
1. Teen Wolf
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti